1
Tibia - [10 Frågor]
Postat av cRAKKEN den 24 April 2012, 17:41
7 kommentarer · 402 träffar
Jag har själv noga läst forumreglerna och hittar ingen regel som går emot denna, så ta INTE bort denna tråden tack!
Du som kommenterar, svara på följande:
1: Spelar du? Har du spelat? Vilken version spelade du? Vilken level är/blev du? Vilket/vilka år har/spelade du?
2: Har tibia dött ut?
3: Finns det någon chans att svenskarna kan återta makten
på tibia?
4: Om någon hade velat starta en Fragbite guild på ex. Antica, hade du joinat då? (Jag vet att folk här på Fragbite har försökt med detta, och att det failade så du behöver inte skriva det i kommentarerna!)
5: Om du spelar, använder du dig av ett bot, i såfall vilket utav dessa använder du? (Bbot, Kerabot, Redbot pro eller Xenobot)
6: Vilket anser du är bäst?
7: Vilket bot har varit bäst genom tiderna? (Ex. Elf, Neo m.m.)
8: Vilken Tibia version var bäst?
9: Vilken update känner du förstörde den ultimata tibia-känslan?
10: Känner du igen dig i att vara så beroende att du var uppe hela nätter, eller satte alarm tidigt på morgonen för att hinna spela innan du drog till skolan?
Här kommer en tråd där någon skrivit precis som jag tror att många känner igen sig i, och jag tycker att även om du aldrig provat tibia och läser detta kommer du att vela prova.
https://www.flashback.org/t180 4410
Tack för mig.
Du som kommenterar, svara på följande:
1: Spelar du? Har du spelat? Vilken version spelade du? Vilken level är/blev du? Vilket/vilka år har/spelade du?
2: Har tibia dött ut?
3: Finns det någon chans att svenskarna kan återta makten
på tibia?
4: Om någon hade velat starta en Fragbite guild på ex. Antica, hade du joinat då? (Jag vet att folk här på Fragbite har försökt med detta, och att det failade så du behöver inte skriva det i kommentarerna!)
5: Om du spelar, använder du dig av ett bot, i såfall vilket utav dessa använder du? (Bbot, Kerabot, Redbot pro eller Xenobot)
6: Vilket anser du är bäst?
7: Vilket bot har varit bäst genom tiderna? (Ex. Elf, Neo m.m.)
8: Vilken Tibia version var bäst?
9: Vilken update känner du förstörde den ultimata tibia-känslan?
10: Känner du igen dig i att vara så beroende att du var uppe hela nätter, eller satte alarm tidigt på morgonen för att hinna spela innan du drog till skolan?
Här kommer en tråd där någon skrivit precis som jag tror att många känner igen sig i, och jag tycker att även om du aldrig provat tibia och läser detta kommer du att vela prova.
https://www.flashback.org/t180 4410
Tack för mig.