Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snus istället för att röka?

Postat av decesare den 23 April 2012, 15:00
63 kommentarer · 11 303 träffar
Hej!

Jag hoppar över allt onödigt vetande och går rakt på sak direkt.

Jag har rökt i över två år nu och känner att jag inte får ut något av rökningen (effektmässigt sett) och jag trodde att jag skulle kunna sluta utan att ens känna något sug. Men ack så fel jag hade.

Eftersom att jag vill sluta röka, men ändå vill ha något som hjälper mot nikotinsuget så tänkte jag då att jag kanske skulle gå över till att snusa. När jag säger snusa, så menar jag inte att snusa på heltid, utan endast när jag känner suget efter nikotin.

Jag är inne på min tredje dosa nu och jag gillar det verkligen, så jag funderar lite på om jag kanske ska ersätta rökningen med att snusa istället.

Det jag undrar nu är ifall någon annan har gjort såhär, hur funkar det för er? Jag har hört att det ska vara svårare att sluta snusa än att sluta röka, stämmer detta?

Sedan har jag även hört att det inte alls är lika farligt att snusa som att röka, är detta sant? Har ni märkt att ni mår bättre av att snusa än att röka?

Väldigt tacksam för svar, Mvh Decesare.

Röker du eller snusar du?

372 personer har röstat

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..