Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

börkar bli sexuellt frustrerad!!

Postat av aptonia den 22 April 2012, 13:22
17 kommentarer · 4 084 träffar
Hej.

Börjar snart gå för långt.. är helt besatt...

några exempel:

* Tandläkaren lägger sina tuttar i ansiktet när hon grejar i käften

4/5 riktigt trevligt, får hålla mig så det inte börjar rycka i baguetten.

* Hjälper den 30åriga halvsnygga morsan med 3 barn att öppna dörren.

3/5 Det varma leendet man efteråt är till en början bara väldigt trevligt. Dock så tar dom sexuella tankarna över ganska omgående.

* Fräsch fjortis går med tigha jeans så röven syns.

4/5 jävlar, kan knappt slita blicken, tur att dom aldrig brukar kolla bakåt. Märker dock att dom ibland ökar takten när man kommer för nära.. diss?

* vanlig strand i sverige eller strand utomlands där dom solar topless.

5/5 herrejävlar, senaste gången jag var utomlands och det var två som sola topless gick jag ner i vattnet för att dra en runk. bästa på länge!

Nu undrar jag om ni på fragbite har några tips? Gillar dominant sex osv, men våldtäkt är inte riktigt min grej. Obs är inte oskuld men har inte fått ligga på över ett år....... kan tilläggas att på krogen lyckas jag aldrig.. bäst att vänta några år när 96-97or kommer in? (är 92a)

edit:
runkar 3-4ggr/dag så det förslaget hjälper inte direkt, testo påfyllning direkt när jag ser en snygg röv efter jag gått av bussen. ser väl medelmåttig utseendeväg, tror en randombrud på krogen skulle säga 6/10, inget speciellt, men ok.

Tack på förhand.

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..