Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stora DEFF-tråden

Postat av Leofrank den 22 April 2012, 02:04
51 kommentarer · 902 träffar
Hej,

Jag tror att många har börjat deffa inför sommaren eller ska börja snart. Tänkte att i den här tråden kan vi dela med oss om våra erfarenheter, tips, trix osv.. Syftet är alltså att vi skall hjälpa och ge varandra motivation för att lyckas med en bra deff. Före och efterbilder tror jag också kan liva upp tråden lite.

Tänkte att jag kan börja med mitt tips. Detta "upptäckte" jag faktiskt när jag var magsjuk senast. Så fort jag åt eller drack något så spydde jag direkt. Så det slutade med att jag bara tuggade på maten/godiset men spottade ut det efter att jag hade tuggat klart.. Detta tänkte jag var perfekt under deff också så jag har börjat köra på det. Jag gör det bara med godis och kolhydrater för att jag tycker det är gott. Däremot så sväljer jag såklart allt nyttigt.

Slutligen så vill jag önska alla lycka till med eran deff och hoppas det blir många fina sexpack på Sveriges strander i år!

EDIT: Glömde lägga till hur det går för mig. Jag har deffat i 2 veckor nu och gått ner cirka 4 kilo. Förhoppningsvis bara fett och inte allt för mycket muskler. Försöker hålla 2g protein per kg varje dag.

Mvh,

leofrank

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..