1
McDonalds gör dig FITT
Postat av Pro Patria den 21 April 2012, 18:26
35 kommentarer · 473 träffar
Hej fb
Jag har fått nys om en ny diet från min vän Platinumtoad, Mcdonaldsdieten.
Dieten går ut på att äta burgare, feta burgare från Mcdonalds, 3 gånger om dagen. Frukost, lunch och middag.
Burgare innehåller ju egentligen jäkligt bra grejer.
Bröd: Fint, vi behöver bröd.
Kött: Mums, har vi alltid ätit och vi behöver ju äta kött, vitaminer och kalcium.
Dresing: Innehåller viktiga ämnen från både mjölk och ägg.
Sallad: Mycket vicktigt att äta för att inte blir sjuk. Sallad kan även användas som plåster, maiaindianerna använder det till skottsskador.
Salgurka: Salt, behöver jag säga något egentligen? Saltbrist är livsfarligt.
Pomfritt: Innehåller viktiga fetter, förbygger blodproppar och sänker kolestrollet.
Läsk: Vätska är viktigt för att inte bli uttorkad.
Har en bild från min senaste målltid, http://www.diet-blog.com/wp-co ntent/uploads/import/192-QuadH eartAttack.jpg
Var jätegod :)
EDIT: Diskutera, dieter. Tycker du om människor som är fitt? Vill ni bli fitt? Joina mig och bli fitt.
Finns det andra bra dieter?
Fridens Liljor! Pro Patria.
Jag har fått nys om en ny diet från min vän Platinumtoad, Mcdonaldsdieten.
Dieten går ut på att äta burgare, feta burgare från Mcdonalds, 3 gånger om dagen. Frukost, lunch och middag.
Burgare innehåller ju egentligen jäkligt bra grejer.
Bröd: Fint, vi behöver bröd.
Kött: Mums, har vi alltid ätit och vi behöver ju äta kött, vitaminer och kalcium.
Dresing: Innehåller viktiga ämnen från både mjölk och ägg.
Sallad: Mycket vicktigt att äta för att inte blir sjuk. Sallad kan även användas som plåster, maiaindianerna använder det till skottsskador.
Salgurka: Salt, behöver jag säga något egentligen? Saltbrist är livsfarligt.
Pomfritt: Innehåller viktiga fetter, förbygger blodproppar och sänker kolestrollet.
Läsk: Vätska är viktigt för att inte bli uttorkad.
Har en bild från min senaste målltid, http://www.diet-blog.com/wp-co ntent/uploads/import/192-QuadH eartAttack.jpg
Var jätegod :)
EDIT: Diskutera, dieter. Tycker du om människor som är fitt? Vill ni bli fitt? Joina mig och bli fitt.
Finns det andra bra dieter?
Fridens Liljor! Pro Patria.