1
CS settings
Postat av MioGouD den 20 April 2012, 20:09
11 kommentarer · 831 träffar
Tjenare alla! Jag vill tacka han som la ut tråden med att vilka rates man ska ha osv, Stort tack!
Har hittat mina cs settings nu och allt flyter på som bara den! Känner att mina skott sitter nu liksom, och ni som har lite problem med erat cs så kan jag skriva lite här om vad jag har/använder.
CS settings: Crosshair_size: Small (dynamic 1)
CROSSHAIR_COLOR: Ltblue.
Res: 640x800
Och sen lite rates (dom som funkar så otroligt bra för mig!)
Rate: 20000
Cl_updaterate: 100
cl_cmdrate 105
fps_max 101
ex_interp 0
inet_uppkoppling : 8mbit
NVIDIA:
High Performance, allt off och på prestanda.
Digital Vibrance: 75
gamma 1.25
Brightness: 62
contrast: 45
Ville bara detta, om ni har några frågor så kan ni ställa dom till mig så ska jag försöka besvara dom. Ville bara säga att jag är sjukt nöjd med dessa och vill också tillägga att dom som har ganska kasst inet är detta settings bra som tusan. Tack för mig.:)
Har hittat mina cs settings nu och allt flyter på som bara den! Känner att mina skott sitter nu liksom, och ni som har lite problem med erat cs så kan jag skriva lite här om vad jag har/använder.
CS settings: Crosshair_size: Small (dynamic 1)
CROSSHAIR_COLOR: Ltblue.
Res: 640x800
Och sen lite rates (dom som funkar så otroligt bra för mig!)
Rate: 20000
Cl_updaterate: 100
cl_cmdrate 105
fps_max 101
ex_interp 0
inet_uppkoppling : 8mbit
NVIDIA:
High Performance, allt off och på prestanda.
Digital Vibrance: 75
gamma 1.25
Brightness: 62
contrast: 45
Ville bara detta, om ni har några frågor så kan ni ställa dom till mig så ska jag försöka besvara dom. Ville bara säga att jag är sjukt nöjd med dessa och vill också tillägga att dom som har ganska kasst inet är detta settings bra som tusan. Tack för mig.:)