Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krogägaren var Barcasupporter, utkörd!

Postat av Stayfly den 19 April 2012, 00:35
36 kommentarer · 323 träffar
Hej.

Var ute idag och tänkte se Barcelona mot Chelsea. Ja, den viktiga CL-matchen som alla bara skulle se. Kommer dit med mina vänner och tar en plats, vi sätter oss och dricker. Efter flera öl så sjunger vi Chelsearamsor. Vi viftar med våra halsdukar samtidigt som vi dricker våra öl. Det var en härlig atmosfär helt enkelt.

Efter att Drogba gjorde 1-0 så skriker vi F*CK FC UEFA, Chelsea til we die! Och viftar stolt våra halsdukar. Efter att matchen tog slut så börjar vi fira. Vi dansar och firar runt vårt bord och skålar högt med våra glas.

Men plötsligt kommer krogägaren fram till oss och skriker i våra öron, Chelsea är en skam för fotbollen! De parkerar sin buss och ni är skamliga gäster så ni ska dra härifrån, NU!

Vi sket i det och fortsatte fira. Då kommer plötsligt fyra vakter och drar ut oss. Vi försökte smita, men de höll fast oss i ett bra grepp. Jag lyckades få med mig en öl och så fort vi kommer ut så vaskar jag öl i ansiktet på vakten och skriker HEIL CHELSEA! Han blir förbannad och drar batongen i knäskålen på mig.

Mina vänner bärde upp mig och vi lirkade därifrån, men på vägen hem så drar jag ölflaskan rätt i krogens fönster!

Vi springer därifrån som SEGRARE! Enligt mig iallafall. Vi fortsatte sjunga visor tills vi ser en taxi, vi tar den och taxichauffören var Barcasupporter, så vi bestämmer oss för att ta springtaxi och inte betala.

Nu sitter jag här hemma, men är lack på krogägarens beteende.

Så till frågeställningen, ska inte en krogägare vara opartisk?

Varför ska folk som håller på andra lag bli utkörda?

Har vi lagen på vår sida?

Diskutera inte ens vårt beteende då jag tyckte vi gjorde helt rätt.

Diskutera istället frågeställningarna.

/MVH Stayfly
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..