1
Söker låt som går
Postat av generation den 18 April 2012, 17:43
26 kommentarer · 271 träffar
Tja folket, jag har en låt fast i hjärnan, hört den ett fåtal gånger, tror att jag aldrig hört den på radio faktiskt, men dansgolv och hemmafester kommer den på titt som tätt, dock har jag aldrig fått för mig att titta vad låten heter.
mitt problem är att dom inte sjunger alls i låten, inte ett enda ord faktiskt :P
så de är samma sak att fråga "Hur långt är ett snöre?" till er just nu.
__________________________ ______________________________ ______________
så jag undrar om någon av er sitter på en Spotify Playlist eller Youtube playlist som spelar den "senaste" musiken?
____________________________ _____ ______________________________ _
enda sättet jag kan tänka mig hitta den, för jag vet inte ens vart jag ska börja söka, vet dock att de inte är Swedish House Maffia eller Avicii som gjort den, och som sagt, de säger inte ett enda ord i låten (av de gånger jag hört den), så att länka till sådana låtar är onödigt :/
Edit:
Dum tråd hahaha men med tur kanske någon sitter här med en fet playlist med nyaste musiken så den kanske finns där i .
edit 2:
Alltså:
House Låt (Finns så många typer av House, men den "grövre" iaf)
De sjunger inte ett enda ord på den låten.
Basen är inte speciellt Djup, men man får huset å skaka med de ljudet, kan påminnas av Afrikansk Plåttrumma men självklart mörkare slag då
mitt problem är att dom inte sjunger alls i låten, inte ett enda ord faktiskt :P
så de är samma sak att fråga "Hur långt är ett snöre?" till er just nu.
__________________________ ______________________________ ______________
så jag undrar om någon av er sitter på en Spotify Playlist eller Youtube playlist som spelar den "senaste" musiken?
____________________________ _____ ______________________________ _
enda sättet jag kan tänka mig hitta den, för jag vet inte ens vart jag ska börja söka, vet dock att de inte är Swedish House Maffia eller Avicii som gjort den, och som sagt, de säger inte ett enda ord i låten (av de gånger jag hört den), så att länka till sådana låtar är onödigt :/
Edit:
Dum tråd hahaha men med tur kanske någon sitter här med en fet playlist med nyaste musiken så den kanske finns där i .
edit 2:
Alltså:
House Låt (Finns så många typer av House, men den "grövre" iaf)
De sjunger inte ett enda ord på den låten.
Basen är inte speciellt Djup, men man får huset å skaka med de ljudet, kan påminnas av Afrikansk Plåttrumma men självklart mörkare slag då