Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Era fördomar om HoN,Lol etc.. spelare e

Postat av rekkles11 den 17 April 2012, 18:58
57 kommentarer · 1 038 träffar
Tja har alltid funderat på vad ni har för fördomar om folk som kör vissa spel. Så jag gör en lista på 4 spel och ni ska förklara vad det är för typ som sitter bakom skärmen.

HoN : Ser en 18-20 årig riktig smal och nördig stockholmare med en påse ostbågar och cola vid datorn. Väldigt grinig också. Ska ha grov röst.

LoL : När jag tänker på en LoL spelare tänker jag på en grabb 14-17 åldern som är väldigt white trash, gärna keps och för långt hår. Mjukis och han röker också och hänger utanför donken när han inte kör LoL.

Bf3 : En 17-25+ Årig ganska grav man som sitter och lever upp till simulatorn och bara njuter. Samt att han har maxxat siitt gaming rigg så det har de värsta delarna som finns.

Cs : En äcklig liten jävel som är 16-17 år och har bästa internet som går att ha där han bor. Han kommer också gråta ifall han får 5 mer i ping och sitter o lirar på PN och tror att han är nya heaton om 1år.

Det är bara vad jag tycker! Låt mig höra vad ni har på hjärtat.
Föregående tråd

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..