Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fundering angående beställning av PS3.

Postat av dr4g0nzl4y3r_98 den 16 April 2012, 20:45
5 kommentarer · 227 träffar
Hallå! Jag fick ett erbjudande av Sony i samband med ett köp av en TV som jag gjorde för ett tag sedan.

Detta erbjudande bestod av Playstation 3 (320 GB)+uncharted 3 till priset av 629:-

Klart man slår till! Men när jag fullföljde beställningen så såg jag något mysko:

Enligt allt så står det att det kostar 629:- och att jag ska få en faktura hem till mig, som jag då betalar vid leverans antar jag. Men när jag gick vidare och skulle slutföra var jag tvungen att välja någon form av internetbetalning.

"Okej" tänkte jag då, för mig kvittar det om jag betalar före eller efter leverans. Men när jag klickade på att betala med Visa så står det: Totalbelopp: 10,00 kronor.

Varför denna låga summa, och varför får jag denna om jag ska få en räkning hem? Jag betalade dessa 10 kronor, men är osäker på om det blev något mega-error med beställningen eller inte. Någon som har upplevt något liknande?

Jag beställde då från Sonys egna webshop. Jag ska kontakta dem imorgon för de har stängt nu, men är rätt nyfiken på om någon av er vet.

EDIT:

Fick nu ett mail från sony.

"Efter kreditkontroll och verifiering av lagertillgänglighet kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig där
vi bekräftar ditt nya Sony-köp. Du kommer sedan att få ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse när
beställningen har levererats från vårt lager. Observera att leveransen kommer att ske under arbetstid till
nedanstående leveransadress."

Kan det vara därför jag betalade dessa 10 kronor, eller hur är det? Jag förstår i princip ingenting just nu.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..