Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Karlstad

Postat av Blastox den 15 April 2012, 23:16
1 kommentarer · 213 träffar
Tjena fbers! Det är nu så att jag eventuellt lär flytta ihop med brudeN och plugga på Universitetet där, Kau (Cow - moo moo!).

Tänkte höra med er vad för schyssta ställen som finns i området för en gamer, än så länge har jag endast fått se skog, lite av universitetet och den lilla centrala stationen som finns där.

Tänkte höra mig för här och se vad ni som kanske bor därnere tycker om stället, Jag är född och uppväxt i Sthlm så är van att ha allt på nära håll, känns tbh lite tråkigt att flytta dit men tänkte att de kanske finns lite fun stuff nånstans därnere som jag inte upptäckt än!

Jag och flickan ska eventuellt ta oss en sväng runt området nu under veckan men bortsett från det så vetefan.

Generellt så undrar jag väl typ, Finns det något skönt IT Café därborta, Vart hittar man stora pizzor, generösa kebabtallrikar osv.

Hur är folket där? Bortsett från hennes umgänge så har jag fått en uppfattning av att de är ungefär som Gbg folket, rätt glada och pratglada!

Oh n yeah! Finns det någon annan spelbutik än games där? För de har då fan vansinniga priser på spel, Fan L4D2 därborta kostar fan typ 499, dafuq?

Tack på förhand!

Vilken stad föredrar du att röra dig omkring i?

9 personer har röstat

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar