Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internetbanken spärrad?! Nordea

Postat av POCKETESS3 den 13 April 2012, 18:13
12 kommentarer · 2 482 träffar
Tjena. Har ett Visa Electron där man ska kunna göra transaktioner via internet om jag inte förstått det fel?! Hittade två tröjor på blocket som jag tyckte var fina och vi kom överens om att jag skulle föra över pengarna via internet och sen skulle han skicka tröjorna. Så jag laddade ner Nordeas bank-app och skulle logga in. Skrev in mitt personnummer men när jag kom in till min personliga kod så skrev jag fel först en gång av rent slarv, men sen fuckade sig hela telefonen typ fryslagg så jag råkade bara trycka in nån jävla kod och sen kom jag till en sida typ där det stod att kortet hade spärrats om jag inte minns fel.

Vad ska jag göra nu? Måste ju föra över pengarna, får väl i värsta fall låta morsan göra det och sen ge henne pengar. Men hur får jag kortet "ospärrat"? För jag kan koden egentligen så vafan :) Försökte leta på deras hemsida också men den suger ju. Och när jag försöker logga in via internet kommer det bara upp "Du har matat in felaktiga uppgifter, försök igen eller avbryt.", antar att det är för att skiten är spärrad va? För felaktiga uppgifter är det inte nu.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..