Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skärm slutar funka random?

Postat av Moseby den 10 April 2012, 20:20
6 kommentarer · 70 träffar
Tjenare grabs!

Det är så att jag skulle starta min mors dator idag(nyss) Och skärmen funkar osv när den startar upp och allt. Det är en rätt så gammal dator och det är Windows XP på den. Men det är en ny skärm som har funkat enda sen hon köpte den...

Allt funkar och sen när den där Windwows XP loggan dyker upp där det laddar och är påväg att komma till inloggningsrutan. Det är då skärmen slutar svara helt random.
Då börjar den söka efter en "videoskälla" Det börjar blinka upp till vänster typ "HDMI, ANALOG, DIGITAL" Den söker igenom om någon är kopplad men den är inte inkopplad enligt skärmen?

Hon har högtalare inkopplade så man hör när det loggas in på windows och allt men ingen bild?

Har testat att starta om datorn flera gånger, Startart datorn innan skärmen och tvärt om.

Försökt att dra ur strömkabel från både dator och datorskärmen men funkar fortfarande inte...

Vad ska jag göra ? Vad har hänt?

Tack så mycket på förhand! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..