Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ljud problem

Postat av nasda den 9 April 2012, 22:26
7 kommentarer · 299 träffar
Hej,

De är såhär att jag har problem med mitt ljud. Har haft detta problemet under en längre tid men har inte lyckats fixa de men har nu bestämt mig för att lösa problemet.

Jag köpte en ny dator som jag då plockade ihop själv och byggde ihop, detta var inga problem och allt funkade som de ska. förutom ljudet. Min dator hittar då inte ljudenheter. Varken headset, högtalar eller mick.

Jag har då använt mig av en usb sticka med ljudingångar och kört ljudet därifrån och där finns de inga som helst problem. Ljudet funkar även om jag har hdmi sladd och då kommer då ljudet från min skärm som den ska men nu är de så att jag valt att använde mig av DVI av flera olika anledningar.

Jag har försökt att dubbelkolla sladdar, vart inne i de flesta menyer som går och de ser ut som att mitt ljud körs "digitalt" även med dvi sladden i. Har fått för mig att detta är problemet.

Är grymt tacksam för de som har läst jag om de är någon insatt som har lust att hjälpa mig så erbjuder jag någon form av belöning som tack för hjälpen. Kan tänka mig de mesta inom vissa ramar.

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..