Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Välte hylla @Ica.

Postat av ensell den 7 April 2012, 15:59
26 kommentarer · 376 träffar
Tja fragbite, måste skriva av mig lite...

Ska ta allt från början.

Jag vart jävligt sugen på en cola, så traskade med bestämda steg ner mot Ica. Kom in, kikade lite och bestämde mig för att även ta en påse chips. Jag gick mot chipshyllan, och när jag minst anar så råkar jag trampa på mitt ena skosnöre och ramlar över chipshyllan så den välte. Var typ 1337 stycken chipspåsar över hela golvet.

Så kommer det en fet jävla kärring som skäller ut mig och påstår att jag är en "odåga" och att jag är en vårdslös liten snorunge. Och blev väldigt chockad över att jag hade ramlat och blev lika röd som en tomat.

Iaf, hon och hennes två kollegor som kom lite efter står och skäller ut mig och säger att jag skulle städa upp allt.

När jag var klar så ville den feta kärringen ha min mammas telefon nummer, och först tänkte jag ge henne ett falskt nummer, men det hade vart en dum idé då jag handlar där nästan varje dag.

Så nu, ungefär 40 minuter senare, efter att jag hade vart hemma i typ 10 minuter så ringde den feta jäveln och sa till min mamma att jag hade kallat hennes för hora?! Aldrig i mitt liv sagt så till en kvinna/tjej. Också nu har min morsa skällt ut mig också, för hon tror inte att kärringjäveln på Ica ljuger.

Så nu till frågan; Vad fan ska jag ta mig till? Jag har skämt ut mig på Ica och min mamma har tappat all respekt för mig.

Såhär såg den fete ut: http://xam.nu/f/fet.png

Kommer med update om nåt mer händer, stay tight.

Edit: Fick ett samtal av butiken igen, denna gången av butikschefen vid namn Johan Bengtsson. Han har gett den fete en varning för att ha betett sig illa mot kunder. Men hon nekar till att hon har ljugit, hon påstår fortfarande att jag har kallat henne för "hora".
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..