1
Man DÖD, såg GUD, vaknade sen tiill LIV!
Postat av Hare Krishna den 5 April 2012, 02:25
249 kommentarer · 571 träffar
MAN SOM DOG I FLYGKRASCH !!!
UPPLEVDE DEN TIDLÖSA ANDLIGA VÄRLDEN !!!
SÅG HELVETET, SÅG GUD, SEN TILLBAKA IN I KROPPEN !!!
Kolla och lyssna till denna GRYMT ÖVERNATURLIGA upplevelse!
En man som var med om en svår flygkrasch, blev svårt brännskadad, upplevde både den andliga världen, helvetet och Gud, innan han återvände tillbaka in i sin kropp!!!
http://www.youtube.com/watch?v =xRSjzY0s0SM
HÄFTIGT, eller hur?
Nu är han fullständigt övertygad om att man lever vidare efter den så kallade döden...
TILL DISKUSSION:
Ni som inte tror på själens och Guds existens, eller att man fortsätter leva när man kommer över till andra sidan, hur i Herrens Namn förklarar ni dessa övernaturliga upplevelser som mannen hade?
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning, Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst - Herren vare med er!
Aum, Om tat sat, Hare Krishna
Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
UPPLEVDE DEN TIDLÖSA ANDLIGA VÄRLDEN !!!
SÅG HELVETET, SÅG GUD, SEN TILLBAKA IN I KROPPEN !!!
Kolla och lyssna till denna GRYMT ÖVERNATURLIGA upplevelse!
En man som var med om en svår flygkrasch, blev svårt brännskadad, upplevde både den andliga världen, helvetet och Gud, innan han återvände tillbaka in i sin kropp!!!
http://www.youtube.com/watch?v =xRSjzY0s0SM
HÄFTIGT, eller hur?
Nu är han fullständigt övertygad om att man lever vidare efter den så kallade döden...
TILL DISKUSSION:
Ni som inte tror på själens och Guds existens, eller att man fortsätter leva när man kommer över till andra sidan, hur i Herrens Namn förklarar ni dessa övernaturliga upplevelser som mannen hade?
Må frid, lycka och Gudskärlek råda och äga er, önskar jag er alla av hela mitt hjärta, själens och Översjälens* boning, Guds lokaliserade immanenta aspekt, den Helige Anden, Samvetets röst - Herren vare med er!
Aum, Om tat sat, Hare Krishna
Eder evigt tillgivne,
Fick en Snilleblixt
Vad tyckte du om videon?
79 personer har röstat