Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator proffs, snälla hjälp!

Postat av -MachineGunFunk den 4 April 2012, 14:48
2 kommentarer · 482 träffar
Tja har en skoldator hp, med modellen 6450b och sitter nu på en lånedator fast exakt likadan eftersom den som jag har hade från början typ brann upp? Kan berätta hur det gick till; Köpte en ny datorladdare till laptopen från Kjell och company eftersom jag hade slarvat på min andra.. Jag snackade med killen som jobbade där och till slut köpte jag en som det stod 90 watt på.. Han kollade på min dator och sa att det skulle vara okej att använda.

Sen när jag har använt denna laddare i kanske en vecka så fungerar det inte att ladda datorn och själva batteriet verkar typ har blivit kapput. Det luktade bränd pannkaka när jag startade datorn och den kunde inte laddas upp alls nästan. Direkt jag drog en kabeln så var den väck.. Verkar som laddaren kanske fick batteriet att brinna upp?

sitter på en lånedator fast nu med denna laddare jag fick från kjell och company, och är rädd att det ska hända samma sak? På den vanliga laddaren som jag hade i början så står det att det är typ 60 w men på denna står det "max 90". Finns det en risk med att använda laddaren iigen och att de händer samma sak? Eller var det något annat som gjorde de? Laptopen brukade bli sjukligt jävla varm ibland, så det den kan ju bara ha dött av överhettning men är inte helt säker..
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..