Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ägare stängde av maskin under BONUS!n

Postat av Stayfly den 3 April 2012, 13:30
48 kommentarer · 568 träffar
Hej.

Var ute i helgen med vännerna, i slutet av kvällen drar vi in på en krog för att runda av kvällen. Vi sätter oss ner och tar några öl. Medan vännerna ville släcka sin alkoholtörst så var jag mer insatt på att släcka min speltörst. Så jag tar mig till första slotmaskinen och drar in en hundring.

Några spel senare drar jag bonusen, fem stycken wildsymboler på skärmen och jag hade en ganska ok summá att vänta in. Efter Bonusen gav mig 20 freespins. Efter 5 freespins hade jag tagit ut 3 lappar redan, vännerna hade flockats runt om mig och jublade men då stängs maskinen plötsligt av.

Jag går snabbt till ägaren och undrar vad han håller på med, då säger han att det är stängningsdags snart och maskinerna stängs ner. Men de ska alltid varna först. Jag säger till honom att han är skyldig mig MINST 5000 kronor för detta och hans enda svar var "stäm mig".

Jag började nu bli arg men visade ändå ett lugn. Så jag gick in på deras toa och la en brakare i deras vask och gick lugnt därifrån, efter att jag gått berserk i toan så går jag till kassan och beställer två helrör som vi ska "dricka" där. Efter att flaskorna och redbullen hade kommit till borden så tar vi flaskorna och går därifrån. Utan att betala. På vägen ut vaskar jag ner hela hans golv med två redbull.

Hämnden var ljuv, men har lite dåligt samvete nu efter denna incident.

Var det verkligen rätt gjort av mig?

Han borde ju trots allt varnat mig innan han stängde av maskinen och är egentligen skyldig mig minst 5000 kr.

Diskutera

/MVH Stayfly
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..