Tja, vad är det för bra skit som kommer från Sverige egentligen?
Skriv ner lite bra skit som kommer från Sverige, kända namn, musik, allmänt bra skit med landet!
In Flames m.fl metalband
Swedish house maffia
Snygga brudar
Fina städer
Köttbullar
..jaa, fyll gärna på här!
Håll tråden ren tack, ingen jävla invandringspolitik eller onödigt, skall helst hållas positiv.
Mvh
aaa brb betala mer skatt....
Grattis gubbar!!
- Looptroop Rockers
#15: Varför anmäla en kommentar när de säger vad de tycker? Ska jag anmäla din tråd för att du sa köttbullar, bara för att jag inte tycker om köttbullar?
U has 2 be shittin' me
Även världens dyraste gevär som är handtillverkat, och detta gevär kostar 850 000:- (USD)
Ehrencrona xD
Alla som skrev SD är f.ö. anmälda :)
#12 vad fan är det för pizza? :O
Keep going!
/close :D
http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/article10993290.ab
finns även nån pissdyr pizza i usa men hittar ingen länk.
Vi har inte diskuterat någon jävla invandringspolitik, vi har skrivit ett något vi tyckte var bra med Sverige, och det var just Sverigedemokraterna. Vi har inte diskuterat invandringspolitik, det är en stor skillnad.
Skrivet med min iPhone
Anmäler dig nu.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min mobil
Så ifall du fortfarande inte ger dig, varför tycker du SverigeDemokraterna är så mycket bättre än resterande partier? Du behöver inte ens svara på frågan gubben, bara ha det i åtanken då jag vet att du tänkt skriva "invandrarpolitiken" för det är DET ENDA som utmärker sig ifrån SD, säger du emot har du inte en susning kring politik så återigen, du behöver verkligen inte svara ifall du nu inte vill göra bort dig mer snoppis.
pz
- Minecraft.
- Swedish Match.
- Alla våra snälla pizzabagare samt kebabsvarvare.
- In Flames, Raubtier.
- Roffe Ruff.
#15 Så det är fel att uttrycka sina åsikter till en person som frågar om ens åsikter? OKAI, då vet vi!
Sverigedemokraterna vill sänka bensinpriset - det gillar jag.
Sverigedemokraterna är emot ACTA - det gillar jag.
Sverigedemokraterna vill förbättra äldrevårdsomsorgen - det gillar jag då jag själv vet att jag förhoppningsvis blir gammal en dag och jag vill inte ha det lika illa som det är nu.
Sverigedemokraterna är det enda partiet som är för utökandet av Försvaret - det gillar jag.
Avicii
Swedish Match
Bästa jag kom på iaf.
Med hockey menar jag spelare, inte själva sporten som börjar likna balett.
Gå o lägg dig :)
Väl talat! :)
#33 Damn u!
#36 Pratar du med dig själv? =)
Eller Celsius, Linné, Ingemar Bergman, Jenny Lind mfl :)
Lägger till lite: Absolut Vodka, Ingmar Bergman, Greta Garbo, Björn Borg, Pippi Långstrump (och Astrid Lindgren)
Vad som är mindre bra är att svenska folket är så förbannat fega och vågar inte stå upp för sig själva
#37 är nästan hundra på att det är brittiskt, tänk på spotifys reklamer tex
Spotify är en svensk uppfinning, skapad utav Daniel Ek och Martin Lorentzon :)
F.ö Sverigedemokraterna.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
Rörtång
Skiftnyckel
Propeller
At The Gates
Dark Tranquility
In Flames (äldre)
SNUS!
Där haru!!!
Yummi <3 - http://www.youtube.com/watch?v =GHBrmX__tI8
Näst flest nobelpris per capita efter Schweiz
Extremt stor idrottsnation trots en så liten befolkning, är bland de högsta på OS-medaljer/capita
En av de bästa nationerna i världen att leva i, ligger konstant på top 10
Absolut Vodka
Koenigsegg
Per Capita kanske, hur dem nu fan räknar ut de...
Dynamit
nobelpris
Bäst på gaming i världen (på alla spel(utom lol ej ett spel))
Per capita du tar hur många X delat på hur många vi är i sverige Y x/y=rätt svar
Har dock för mig att Sverige är femte största musikexportören idag, vi har dock varit tredje störst förr. Sverige har alltid varit bland de länder som exporterar mest musik i världen. För några år sedan var vi det land som exporterade mest metal i världen, det är vi inte längre men vi ligger fortfarande högt upp på listan.
Efter att själv ha kollat lite länkar så verkar det stämma att vi är världens femte största musikexportör idag.
#58 Du får gräva lite så fanns det några vettiga. Missade vad du skrev först också märkte jag nu. Det är per capita ja, klantigt av mig. Hela grejen är väldigt vriden, det är väl egentligen fel att säga att man är tredje störst eller så utan att nämna att man räknar per capita.
Känns lite som att ridsporten i Sverige lurar på alla att det är Sveriges näststörsta sport. Men då räknar de antal timmar utövade och folk som sysslar med ridsport eller har egna hästar är ju för fan med hästjäveln dygnet runt. Till antal utövare är de inte alls så högt på listan.
Lite off topic där men kom och tänka på det där och det började spritta i fingrarna!
Du kan fortsätta argumentera om att det inte är sant men det blir inte mer sant än så. Direkt SverigeDemokraterna får makten (ifall dom får den) så hade som skickat ut alla invandrare och sedan skitit i vad som hände med resten utav sakerna dom sagt ska göras.
Skrivet med min iPhone
Hur fan kan du veta vad Sverigedemokraterna hade gjort om de fick makten? "Skicka ut alla invandrare" seriöst, läs deras partiprogram, en 5åring skulle komma med bättre argument än dig.
tror aldrig dem skulle kunna styra ett helt land! och så tycker dem flesta som jag umgås med och pratar med gällande frågan. så tror även många fler än vi tycker så!