1
Undrar vad en film heter!
Postat av rush royale den 1 April 2012, 01:16
6 kommentarer · 208 träffar
Sitter här och äter chilinötter och började undra vad en film heter... Såg den i mina yngre dagar, och för ett par dagar sedan läste jag en bok som verkade vara exakt den. Boken hette samma sak som filmen sa en polare till mig, men kommer inte ihåg vad den hette och får inte tag i kompisen. Saker jag kommer ihåg (av boken också):
Dom skulle flytta ut till en stuga över sommarlovet tror jag som hette genesaret, hans bror henry raggade på någon som hette ewa något. Ewa var pojkarnas lärare i 2 ämnen och var förlovad med ett handbolls proffs som kallades någonting-berra. Han blev mördad, dom hitta inte mördaren, huvud personen (erik tror jag) gifte sig och bilda familj med ewa 20 år senare och ingen fick veta vem som dödade berra.
Någon som fattar vilken film jag menar?
Dom skulle flytta ut till en stuga över sommarlovet tror jag som hette genesaret, hans bror henry raggade på någon som hette ewa något. Ewa var pojkarnas lärare i 2 ämnen och var förlovad med ett handbolls proffs som kallades någonting-berra. Han blev mördad, dom hitta inte mördaren, huvud personen (erik tror jag) gifte sig och bilda familj med ewa 20 år senare och ingen fick veta vem som dödade berra.
Någon som fattar vilken film jag menar?