Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Godaste

Postat av M.J.K den 28 Mars 2012, 20:17
11 kommentarer · 166 träffar
Jag skrev "Godaste "varma mackan" som rubrik men det ändrades. Inte mitt fel så lås inte tråden snälla. Alltså rubriken ska vara "Godaste "varma mackan"" och inte Godaste, inte mitt fel.

Hej fragbite!

Surfade runt på 9gag när jag fick idén att göra en varm macka. Men dom blir alltid så smaklösa när jag gör dom så jag tänkte om någon av er vet vad man kan stoppa så dom blir goda :)

Varm macka är då en sån här http://bild.norrmejerier.se/gk barn/varm-macka-med-skinka-och -ananas.jpg ungefär.

Vet inte riktigt vad ni kallar dom, finns ju så många olika, men iaf, när jag gör dom så brukar jag bara lägga nån chilikrydda, ost och skinka eller prickig korv.

Så har nån här något nice man kan lägga till så den blir väldigt god :) helst något man oftast har hemma så det inte är typ friterad kantarell stomme eller dylikt :)

Vad kallar ni dessa mackor?

Tack på förhand, eventuella stavfel är såklart gratis.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..