Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

psykos

Postat av krokenlol den 26 Mars 2012, 15:03
14 kommentarer · 255 träffar
tjo, har funderat på en sak, har gjort många depptrådar här på fragbite hur ja mår, jag mår ju som en karusell, går upp och ner.

började innan förra sommaren, kände mig konstig i huvet, sen efter ett tag höll ja på å svimma så åkte ambulans tog prover osv dom hitta ingen, gjort synundersökning, psykolog och mr röntgen(hjärnan) inte hittat något fel.

För ni ska fatta hur jag mår och kanske någon kan känna igen sig va de kan va och hur ja ska ta mig ur detta..

Jag känner mig liksom helt frånkopplad i huvudet, yr, dålig balans, dåsig, som jag är full hela tiden eller hög, detta suger verkligen k*k, tär på mitt psyke!

jag mår bättre om jag motionerar och tränar och äter riktigt. men så fort ja ändrar lite mår ja likadant igen, tänker ju på i sommar kommer ja ju dricka öl å inte sköta träningen å maten lika bra, hur fan kommer ja må då?`

har gått på citaolpram (ångest och oro dämpande) hjälpte inte.

Dom tror det är ångest.

jag funderar om jag har kommit i någon psykos, har ju rökt gräs några gånger, testade första gången för två år sen men ingen hände efter det, sen gjort det ca 4-5 ggr efter det, rent av nyfikenhet men tyckte inte de va så roligt, dom sa ju att de blir bra efter några gånger, tyckte inte jag.

får sömnförlaming ibland med å drömmer hela jävla tiden, lite svårt att andas ibland med.

kan det vara av detta jag mår så dåligt varje dag, asså en psykos av nått slag?

snälla inga dumma kommentarer eller nått bara kommentarer som kan hjälpa mig eller få mig må lite bättre
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..