Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

konstiga saker när man sover

Postat av krokenlol den 25 Mars 2012, 13:49
14 kommentarer · 723 träffar
Tjo!

jag upplever i stort sätt varje kväll när jag ska sova, att när jag nästan somnat att ja vaknar till. det har väl många varit med om att man rycker till.

men sen en sak till, sover jag på rygg så får jag sömnförlaming.

Det börjar ofta som med ett oljud i öronen sen är det som någon håller fast mig, försöker jag röra mig känns det som någon trycker ner mig i sängen, sen när ja slappnar av vaknar jag igen. under denna saken så är mina ögon halvöppna så ser liten del av rummet.
Ofta sen när jag vaknat så kollar jag ut i det mörka rummet så ser det ut som det står någon eller några i andra rummet, men om ja fortsätter kolla så försvinner de efter några sekunder, rädd första gången men nu bryr ja mig inte. tror det är hallucinationer att ja inte riktigt vaknat till

hände mig nog första gången när vi bilade ner till schweiz, å va på väg hem igen, så somnade jag å fick det, satt i baksätet å kunde inte röra mig, kunde bara kisa lite med ögonen och såg mamma och pappa i framsätet å dom såg ju inte detta, försökte säga något men gick inte.
Blev lite panikslagen då, sen när ja kunde slappna av så vaknade jag.

denna tjejen har haft det i över en timma kan tänka mig hur jobbigt det är http://www.youtube.com/watch?v =omzsLqbgRaU

sen drömmer ja tamefan varje natt de e faktiskt drygt med.

någon som upplevt detta?

och nej går inte på några droger, har dock någon ångest
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..