Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är jag feg?

Postat av NevDroS den 25 Mars 2012, 00:40
25 kommentarer · 371 träffar
Tjenare fragbite, nu är det såhär att jag verkligen fått en tankeställare nu efter lördagskvällen!

Är jag feg? det kan ni ju inte svara nu med en gång, men kan dra om vad som hände ikväll.

Nu kallar jag dom för 16 & 17 åringar för jag har ingen lust att ge ut namn.

Det började med att jag gick ute med 2 andra kompisar, en är 16 andra är 17, iallafall, vi gick ute, påväg hem eftersom 16 åringen ville ha en baguette från Statoil (bor kanske 250m bort).

Då hade 17åringen med en 3.5 folköl, som jag inte hade velat något av. Senare utanför sa dom att hålla iden åt han medans han gick in på statoil. Vi började småbråka, för som sagt jag ville inte ha med den att göra.

Tillslut såg man en polisbil, då frös jag i kanske 5sekunder. Jag fick en känsla som "ur fu*ked" fast 10ggr värre. Det slet så mycket att jag nästan sprang därifrån.

Med dom kvar på statoil sa sprang jag hem, låste dörren och ville bara sova.

Inte ens sitta på datorn och kolla på inet, men efter ca. 3 timmar fick jag upp mig och kollade på inet.

Flera meddelanden från 16 & 17 åringen, som exempel stog det "Vafan stack du för" och "Svikarn".

Så vad är jag? feg? vill inte vara en "buse" som 90% av ungdomarna? Som sagt inte vara i trubbel...

Så har ni några tips på hur man kan t.ex intala sig själv att det är inget att oroa sig för ( har försökt men fått nästan panik när det väl händer).
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar