Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#99 Nu fick jag en annan bild av hur du tänker. Det du skriver är mycket sant, vissa inspirerar folk genom att ha en kropp andra vill eftersträva medan andra inspirerar folk genom att vara en rollförebild den hårda vägen. Där personen inspirerar andra genom att genomsyra hur viktigt hård träning, mat och konsten att slita hårt påverkar framtiden.
#105 och #106. Ni kan verkligen inte tänka med era hjärnor. När jag skrev min kommentar så var det lördag kväll i sidney. Det var den 24e. Nu är det dock den 25e. Men när jag skrev grattis var det fortfarande den 24e i både sverige och AUSTRALIEN.
#108. FALSE. klockan är just nu 03.22 i sydney. Jag skrev mitt inlägg för 6 timmar sedan då var klockan runt 22-23 i sydney. Plus att han inte är född där.
#54 Definiera bolakropp?
Musklerna blir inte uppbyggda på något annat vis bara för att du tar steroider, förutom att processen att bygga upp musklerna och styrkan går snabbare.
#113 men gynekomasti är en vanlig bieffekt av bola, så att #111 säger att man inte kan se på kroppen ifall nån har tagit bola är idiotiskt. klart man kan få gynekomasti av puberteten eller övervikt också, men det är nog inte fallet hos bodybuilders lol
Fan vad många delade åsikter det finns asså... Jag gillar verkligen Zyzz till viss grad. Jag tror att alla innerst inne vill vara lite som Zyzz, rippade, "dont give a fuck- attityd", bara festa, "leva livet" Men däremot så förstår jag också dem som ogillar han. Det finns verkligen mycket att ogilla med killen. Han är fruktansvärt arrogant och så full av sig själv.
Däremot finns det hutlöst många, totalt pointless argument i denna tråden om zyzz.
Ta det bara så att han var en inspirationskälla, han var en rätt häftig kille. Däremot så tänkte han inte särskilt långsiktigt ^^
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
happy birthday
Bra personer på sina sätt.
Han var född den 24e i australien inte den 25e.
Sunday, 25 March 2012, 01:00:00
var klockan i sidney när du skrev + minus några minuter
Musklerna blir inte uppbyggda på något annat vis bara för att du tar steroider, förutom att processen att bygga upp musklerna och styrkan går snabbare.
Och ifall du nu kurar och utvecklar gyno så är det bara att poppa stora doser nolva. =]
och #114 tog resten av orden ur munnen på mig
#120 u mirin?
Däremot finns det hutlöst många, totalt pointless argument i denna tråden om zyzz.
Ta det bara så att han var en inspirationskälla, han var en rätt häftig kille. Däremot så tänkte han inte särskilt långsiktigt ^^
http://www.youtube.com/watch?v =I61ya9twO4o&feature=relmfu