Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FE - b fusk, se hit

Postat av LodarLetarN den 21 Mars 2012, 18:15
18 kommentarer · 363 träffar
Tjenare FB!

Vi har fått ett jävla psyko som vikarie så att tanken på att fuska flög i mig! För er som undrar så fuskar jag pga vikarien är helt lost. Ett exempel på det är när han knöt skorna mitt under en redovisning.

I alla fall, vi har prov på marknadsföring och kalkylering imorgon och min spontana fuskplan är följande (om han nu samlar in mobilerna);

Jag kommer skriva ner det vi har gått igenom på lektionerna på ett A4 papper. När läraren delar ut provet så har jag pappret vilande på mitt knä som är hårt upptryckt mot bänkens undersida. När han sedan vänder sig tar jag snabbt upp pappret och lägger det under kladdpappret (som förövrigt inte är speciellt tjockt). Sedan får det gå som det går.

Vet inte varför jag postar detta på FB men aja, vad tycker ni? Vad tror ni kan gå fel? Några bättre förslag?

Önska mig all lycka,

På återseende.

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..