Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Depression på ingående..

Postat av TaiBazo den 20 Mars 2012, 22:25
13 kommentarer · 39 träffar
Hej alla fbare!

Har på sista tiden varit riktigt trött, inte sugen på någonting, ätit dåligt och känner av ett starkt tecken på deprisson..

Jag förmodar att stor del av detta är pga. att jag nu gått arbetslös sedan årsskiftet, pengarna börjar tryta då jag spenderat mycket det sista på skit och mat blabla, bor för tillfället hos morsan som det är mycket despyter om, bråkar ofta och ingenting är rätt, har dock väldigt mycket vänner som också är arbetslösa men de känner dock inget behov utav att jobba då dom har kvar pengar från tidigare jobb osv.

Självklart söker jag jobb och hoppas innerligt att jag får något snart då jag inte pallar detta mycket längre..

Hade inte livet varit så mycket enklare om man hade mycket pengar? Vinna några millar på lotto eller vafansom helst!

Förstår mig inte på folk som säger att "pengar är inte allt" för jo, enligt undersökningar så är pengar den största delen av livet, det som gör att folk blir deprimmerade, skiljer sig, tar livet av sig mm.

Jaja, nu har jag lättat på hjärtat lite och till diskussion :

Har ni några liknande problem? känner ni att ni är less på livet? pengar? Eller mår ni för tillfället bara riktigt nice som man gjorde när man gick i skolan?

peace out.

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..