Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Deprimerad

Postat av MethodMan den 19 Mars 2012, 22:07
11 kommentarer · 192 träffar
Tjenare fragbite. Jag går rakt på sak för att slippa massa trams om att jag drar ut på mitt problem, vilket jag dock gör just nu men anyway...Det hela började i augusti, jag började första ring, gick om 1an förra året eftersom jag tröttnade på den linjen jag valt. Men jag går nu iallfall Lantbruk med inriktning Skogsbruk, det är internat som gäller här dvs jag bor på skolan mån - fre. Vilket fungerade riktigt fint i början, men har nu börjat tröttna. Saknade till alla i hem kommunen är riktigt stor. Jag börjar bli deprimerad, jag känner att detta är fel linje, jag vill inte bli skogshuggare. När jag säger detta till de där hemma får jag som svar "Det är en utbildning, du kan söka vad som helst på högskolan sen" jag känner själv att detta är fel. Vill göra något som är kul dvs någon linje inom (IT-TEKNINK) eller något annat som man får hjälpa andra människor att komma fram i livet. Tröttnat på denna linjen, vill bara här ifrån bor som ett cp (3 personer med mig i ett rum) inte bra detta, känner mig riktigt deprimerad. När jag får tanken på att byta linje får jag känslan "ÅNGEST" jag blir otroligt stressad och mår bara sämre utav det. Är lite självmordsbenägen. Nej jag tänker inte ta mitt liv idag eller imorgon. Tänker klara mig ur detta men jag behöver erat stöd, hur skall jag säga detta till mina föräldrar? Att jag inte vill gå kvar, men jag har redan hoppat av 1an en gång tidigare..Har bra betyg osv men jag orkar verkligen inte. FEL LINJE!

Ber om ursäkt för eventuella stavfel samt min brödtext.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..