Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snuten tog mig för falskleg

Postat av Azar den 19 Mars 2012, 00:50
50 kommentarer · 5 713 träffar
Hej alla fragbitare.

Vill bara säga vad som hände igår kväll.

Jag festade hemma hos min kusin, hade kommit från Jönköping till Norrköping. Vi hade kul och så, men senare skulle dom ut på krogen, jag blev fett sugen och lånade ett körkort av en kille på samma fest som liknade mig. Vi var vid PULS (nattklubb) och jag ska då visa legget. Han frågar mig vad dom 4 sista siffrorna är och jag säger något helt random, han ropar poliserna och dom tog tag i mig vid jackan, och säger
P ( polis) J ( jag )

P- Grabben, visa ditt riktiga legitimation
Jag- Ah då, ( låssas leta i fickorna, och försöker komma på något.)
P- Har du inget legitimation ?
J- Jodå, vänta lite bara.. ska leta efter det

Jag kollar efter en utväg för att springa ifrån dom, och direkt efter det så väljer jag att springa, Jag var några meter framför dom, men tappade senare konditionen, jag ger upp och stannar vid en parkerad bild, vid motorhuvudet. Jag är helt lugn och polisen tar tag i mig och slänger mig mot motorhuvudet. Dom håller tag i mig och säger massa med saker, och snuten som höll i mig, släppte mig och tog tag i mitt hår, och sedan dunkade in mitt huvud allt vad han hade. De satte in mig i bilen och körde mig till min faster. Jag undrar nu vad jag kan få för skit. Jag kan också säga att jag har skit på mig sen innan, men det behöver vi inte disskutera.

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..