Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gym hjälp!

Postat av SpRaY. den 15 Mars 2012, 19:52
73 kommentarer · 457 träffar
Tjenare Fragbite!

Det är så här att jag har tränat gym i över 1 år nu. men när jag tittar på hur mkt muskler/"stora" folk jag känner blivit på ett år(de är i samma ålder som mig, asså 17 år) så har dem blivit mkt större än mig.
jag har alltid varit en normal tunn kille. men tycker att jag inte får så bra resultat=/

Här är hur jag tränar:
Bröst & Triceps: 4 övningar per muskel grupp 3 set och 4-6 reps(kör tungt så jag max klarar 4-6 reps)

Rygg & Biceps: Samma Som jag körde på "Bröst & Triceps".

Brukar inte träna så mkt Mage och ben, för mage kan man fixa lätt genom att träna bort underhuds fettet, så fokuserar mer på det andra på överkroppen. och Ben kör jag inte för det är tråkigt=)

Min kost slarvar jag med ibland och äter inte så mkt som jag ska osv. (och dricker lite cola då och då). Men äter mkt till middag osv men mellanmålen och så är jag lite slarvig med

Vill gärna ha tips på ngt lätt att göra som mellanmål/Frukost.

Tror ni att jag inte fått så mkt resultat som man borde få för att jag slarvar lite med kosten? Eller kan det vara ngt annat?

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..