Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Lyle & scott små i storlekarna ?

Postat av Gyllenestrupen den 15 Mars 2012, 00:47
5 kommentarer · 5 049 träffar
tjo

det var längesen jag ägde en lyle o scott pike , o sist jag använde dem som hade jag storleken S och då var jag 15 bast. Nu är jag 20 och skulle köpa några piker till min semester , och jag tänkte ok kör på M utan o testa så köpte jag och när jag skulle testa hemma så WTF trodde jag hade köpt barn/dam piken den satt redigt tajt. Så åkte tillbaks o testade både Large o XL , large satt väl okej förutom den satt tajt över armarna , och jag är ingen muskelknutte , mina armar är väl lite större än den vanlig svensson för jag gymmar osv.

Xl satt för pösigt vid axlarna men armarna var mer nice. Men jag bytte till large för längden o allt e okej förutom den spänner vid armarna.

Men jag tänkte fan om jag en snubbe på 180 och 75kilo köper L och nästan övervägde XL , va fan ska snubben på 1.95 och 100 kilo köpa då ? XL kommer ju se ut som han använder baby kläder ?

Så nån mer som har upplevt att lyle o scott pikerna är små ? Och om någon använder XL pls skriv längd o vikt och hur den sitter :P

L&S små i storlekarna ?

48 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..