Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oförmågan att komma till sak.

Postat av 10TT den 12 Mars 2012, 17:35
18 kommentarer · 193 träffar
Oförmågan att komma till sak på ett snyggt sätt är fan det jobbigaste problemet jag har just nu. Jag älskar att skriva men problemet är att när jag börjar så kan jag för det första inte sluta utan bara maler på.
För det andra, så har jag en tendens till att hela tiden justera och omformulera mina meningar och byta ut enkla ord till mer avancerade.

Följden blir ungefär som om man tar en kontaktannons, ett gäng memeoarer, Lizas, 11 blogginlägg och en vedervärdig krönika från Aftonbladet och blandar det.

Satt precis i 3 jävla timmar och skrev en tråd om filosofi här va. Läst igenom det hundra gånger och förstod att om jag hade läst detta hade jag trott skribenten hade rymt från psyk. Helvete vad fan?
Så jag blev först lite rädd för mig själv, sen lackade jag ur och skrev den här tråden på 4 minuter istället.

Och tro fan inte jag börjar läsa igenom och redigera detta också? Finns tusen olika sätt att formulera mig på! F detta, nu postar jag detta i alla fall!

Har ni samma problem? Kan någon relatera?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar