Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandlade min bästa vän

Postat av rolexz den 10 Mars 2012, 18:41
59 kommentarer · 1 688 träffar
Jag var på lokalfest igår, jag och grabbarna, mina barndomsvänner hade förat hos mig och alla var riktigt taggade! Men kvällen slutade långt ifrån som jag hoppats (i säng med nån snygg brud ofc), utan den slutade med att jag hade slagit en av min äldsta och bästa vänner blodig, "Eric"

Det är bra riktigt bra drag på festen och jag dansar med nån brud, helt plötsligt känner jag en hand på min axel och någon som drar bak mig. Jag tänker: Vafan? Jag ser att det är Eric, han ber mig komma ut och prata, jag följer med. När vi är ute så putar han mig och skriker "låt henne va, hon är min"

Jag blir chockad, backar undan lite och svarar "okej, som du vill men chilla ner nu!" Han svarar inte och går in på festen igen, jag börjar tänka, han brukar ju aldrig vara aggressiv när han dricker (inte jag heller), vad är fel?

Jag forsätter festa, men kan inte släppa det som hände. Jag får tydliga signaler ifrån hon jag dansade med att det är mig hon "vill vara med", hon försöker dansa med mig, men jag nekar eftersom jag inte vill ha ett onödigt bråk om en TJEJ INGEN AV OSS TRÄFFAT förut. Jag dricker lite mer, och efter mycket tjat, så går ut och röker med henne.

Vi snackar lite, hon verkade trevlig och berättar att hon tycker Eric är jobbig, han klänger tydligen på henne. Några av de andra polarna jag gled till festen med är oxå ute och röker, jag catchar upp med dom och berättar vad som hänt, dom blev förvånade och sa att dem inte märkt något konstigt med honom.

Forsätter festa, blir pissnödig och ser att det inte någon kö till toan, så jag går dit. Precis när jag öppnar dörren, får jag en knuff så jag slår huvudet i dörren. Jag vänder mig om och ser att det är Eric, samtidigt som jag får ett slag över axeln.Aj. Jag försöker skydda mig, samtidigt som jag hör honom skrika "du skulle låta henne vara, horunge"

1. Man slår inte inte en av sina bästa vänner för en random brud man träffat en gång.

2. Man kallar honom verkligen inte horunge. Jag puttar bort honom och skriker "du vill inte det här" Han svarar med att spotta mot mig. Jag brukar inte slåss, men det finns gränser man inte kliver över. Jag kastar mig över hans ben, han tappar balansen och ramlar. Jag sätter mig över honom och trycker ner hans ansikte mot golvet. Hårt. Jag säger att det räcker, och att jag ska ringa en taxi till honom, och att han ska tagga här ifrån, nu.

Han skriker bara: "ja, ja, ja"

Jag reser mig ifrån honom, tar fram min mobil och går därifrån. Jag hann inte gå många steg, innan jag känner en smäll mot bakhuvudet. Han hade altså tagit sig in på toan, tagit toaborsten och slagit denna mot mitt bakhuvud i full kraft. Där släptte alla spärrar, med nästintill olidig smärta i bakhuvudet tar jag tag i hans skjorta, drar honom mot mig och drar en skalle som träffar hans nos klockrent. Det såg ut som han slockna direkt, han föll ihop framför mig. Men det var inte över än, för min del. Jag drar en spark mot hans lår, med ett enda syfte:Skada. Jag kom dit med vit skjorta, men lämnade med röd.

Nu sitter jag här med en rejäll bula i bakhuvduet ocg dåligt samvete över den sista sparken, men jag är kluven, hans beteende är inte acceptabelt. En annan sak jag oroar mig över, han hade inte druckit överdrivet mycket får jag höra nu i efterhand.

Borde jag skämmas, eller får han skylla sig själv? Hur kunde vi undvikit detta. Btw, vi bor grannar och går i samma klass. Stelt.

Borde jag skämmas?

201 personer har röstat
Föregående tråd

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..