Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur kan man vara en stolt MENA-människa?

Postat av Chicago.B den 9 Mars 2012, 16:15
24 kommentarer · 1 639 träffar
Jag undrar hur man egentligen kan vara stolt över att vara en MENA-människa? Dom flesta MENA-människor är (vad jag har märkt) fega, respektlösa & har en nedsatt intelligens..

Min far som är fyrtiofem år gammal blev påhoppad av över tio MENA-människor helt utan anledning. Varför hoppade dessa människor på honom när han var helt ensam? Varför hoppade dom ens på honom för? Vad hade han gjort dom?

Jag undrar även varför MENA-människor aldrig vågar hoppa på någon själv? Jag vet varför.. Ni är för fega. Ni är rädd för att åka på stryk era fega jäklar.

Känner ni er starka när hela eran flock hoppar på en ensam man? Känner ni att ni har uppfyllt något då? Snälla, förklara det för mig då jag aldrig har förstått det.

Jag undrar även hur ni kan vara så respektlösa mot oss svenskar. Hur har ni mage att se ner på oss? Hur kan ni kalla oss ord som t.ex. "svennehoror"? Tänk på att det är vi som tagit emot er. Det minsta ni kan göra är att visa någon slags repsekt iallafall.

Tänkte även angående ordet "rasist" som har blivit väldigt överanvänt av er. Så fort ni inte får er vilja igenom så är vi rasister. Hur tänker ni egentligen?

Ska ni ha någon slags speciell behandling? Tror ni att ni är bättre än oss andra?

Förklara gärna även detta för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar