Hur kan man vara en stolt MENA-människa?
Jag undrar hur man egentligen kan vara stolt över att vara en MENA-människa? Dom flesta MENA-människor är (vad jag har märkt) fega, respektlösa & har en nedsatt intelligens..
Min far som är fyrtiofem år gammal blev påhoppad av över tio MENA-människor helt utan anledning. Varför hoppade dessa människor på honom när han var helt ensam? Varför hoppade dom ens på honom för? Vad hade han gjort dom?
Jag undrar även varför MENA-människor aldrig vågar hoppa på någon själv? Jag vet varför.. Ni är för fega. Ni är rädd för att åka på stryk era fega jäklar.
Känner ni er starka när hela eran flock hoppar på en ensam man? Känner ni att ni har uppfyllt något då? Snälla, förklara det för mig då jag aldrig har förstått det.
Jag undrar även hur ni kan vara så respektlösa mot oss svenskar. Hur har ni mage att se ner på oss? Hur kan ni kalla oss ord som t.ex. "svennehoror"? Tänk på att det är vi som tagit emot er. Det minsta ni kan göra är att visa någon slags repsekt iallafall.
Tänkte även angående ordet "rasist" som har blivit väldigt överanvänt av er. Så fort ni inte får er vilja igenom så är vi rasister. Hur tänker ni egentligen?
Ska ni ha någon slags speciell behandling? Tror ni att ni är bättre än oss andra?
Förklara gärna även detta för mig.
Skrivet med min Android-mobil
Klart man kan vara stolt över vart man kommer ifrån, även om varenda jävel förutom dig beter sig som ett as.
Fyfan för dig du har ingen som helst respekt för dig själv och identifierar dig bara med andra.
MUSLIMSKA NIGGERZ OCH TURBAN-HUVUDEN.
MENA = Middle East, North African people.
Tack på förhand mina unga med-geeks.
Fult personangrepp, hoppas du blir varnad.
OnT:
Håller helt med dig.
De HAR lägre iq i snitt. Lägg sedan på en kultur direkt från medeltiden och du har ett folkslag som är direkt inkompatibelt med den moderna världen.
Skrivet med min iPhone
Om ni inte fattat att det är en troll tråd än så tycker jag synd om er och är inte förvånad då jag ser negativa kommentarer eftersom dem inte kan fatta ironi vilket betyder att dem är barn eftersom barn förstår ej ironi.
Stick Mohammed.
Men lycka till, Mohammed.
Vart blev jag "ägd" av dina s.k "argument"? Förklara det för mig, Mohammed.
Faktum kvarstår att de som kommer hit är krigsskadade, desentiserade våldsverkare som inte har några moraliska betänkligheter med att sätta en kniv i din rygg för att du t.ex vill hävda din plats i en kö.
edit: Jag tror de flesta inser varför tråden skapats (iaf de som hann se den första när den låga som "heta ämnen"), men det förändrar inte andemeningen