Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ÄGDE kille på poker, rätt eller fel?

Postat av Stayfly den 8 Mars 2012, 22:24
75 kommentarer · 321 träffar
Hej.

För att göra en historia kort. Vi spelade poker hemma hos en kompis, och vi var 6 pers som lirade. Det var några som jag aldrig har sett förut och min kompis sa att de var "pokerproffs" och det ena å det andra.

Själv bryr jag mig inte om det är pokerproffs jag kör emot, jag kör mitt eget game helt enkelt. Men det var en kille som verkligen trodde han var KUNG och skröt med att han hade vunnit miljoner på nätpoker osv. Jag frågade honom vad han gjorde här och spelade om 100kr om han nu var miljonär, då sa han att han ville visa oss hur man spelade och att han skulle vinna alla våra pengar.

Men iallafall, jag spelar och kommer in en hand mot tönten, hans självgodhet lyser verkligen igenom, han höjer och höjer, jag synar. På rivern får jag bästa stegen, han höjer mig ALL IN och jag skådespelar, tar min tid, låtsas darra och blir helt svettig. Till sist synar jag och han skrattar högt:

- Haha, TRISS din sopa, ge mig pengarna.

Jag låtsas bli helt chockad och förtvivlad.

- Jag kan inte fatta det, sa jag.

- Haha, det är klart du är så dålig ju, fortsatte han.

- Jag kan inte fatta det, jag kan inte fatta det, fortsatte jag.

- Haha gråt inte det är bara ett spel. Fortsatte han.

- Alltså jag kan inte fatta att jag har ***cking STEGEN!! sa jag.

Han blev helt jävla röd i ansiktet och började nästan gråta. Hur kan du göra så?? Varför synade du inte direkt??

Jag sa inget, utan bara log mot honom med det bredaste jävla smilet jag någonsin haft haft i ungefär fem minuter. Jag bara log, enda tills han fick nog och cyklade hem.

Så fragbite, var det rätt gjort av mig eller tyckte ni det var synd om killen?

Hur skulle ni gjort?

Diskutera.

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..