Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill skaffa hund men mamma..

Postat av blackwind den 7 Mars 2012, 23:23
34 kommentarer · 654 träffar
Hej Fragbite!

Vill skaffa hund men mamma säger NEJ :(

Sen när jag var lite (8 år) så har jag alltid viljat ha en hund och en dag såg vi på blocket en jätte fin 10 veckor schäfer och jag sa till mamma att jag skulle ta hand om den så vi köpte den men det blev så att mamma fick ta hand om den.

Efter att vi hade haft den 4 veckor fucka den ur och kissade den när den kände för osv :S vi tog ut hunden 4 gånger/dag och den blev aggressiv och bet sönder internetkablar och typ hoppade på våran växter och förstörde massa..

Vi ringde förra ägaren och bad om att vi skulle lämna tillbaks den och dem sa ahh visst varför vill ni göra de? sen så berätta vi.. så vi lämna tillbaks den, blev jätte jätte ledsen :/

Men nu efter 7år vill jag ha en HUND som jag kan ta hand om ÄLSKAR HUNDAR! men nu när jag säger till mamma att vi ska köpa en liten hund så säger hon nej det ska vi inte!

Hjälp mig hur jag ska övertala henne och vad jag ska säga och ge tips på vilken sort det finns asso mini hundar :P

Sorry för stavfel och så vidare :D

Tack! :D

Har ni hund?

69 personer har röstat

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..