1
Hjälp med biologi!
Postat av rayien den 7 Mars 2012, 19:05
14 kommentarer · 111 träffar
Hejsan, jag har varit borta 3 veckor från skolan pga av att jag har varit sjuk, under tiden har vi jobbat med DNA-molekyles uppbyggnad, gener & anlag, arv och miljö och korsningsschema. När jag kom tillbaka skolan så fick jag reda på detta... Jag är en sån grabb som är jävligt lat när det gäller skolarbeten, kan verkligen inte jobba hemma... alltid något som kommer ivägen t.ex data, tv, polarna eller fotbollen. Detta skulle jag ha lämnat in för ett tag sen och nu kom resultatet:
Omdöme Ej uppnått mål
Kommentar till eleven Ej lämnat in!
Det innebär i dagsläget att det finns risk att du kommer att sakna slutbetyg i biologi.
Det är lite sorgligt, när jag ligger på 165 poäng. Som sagt jag är inte den person som jobbar som fan, jag är nöjd med ett G. Men detta kan påverka mitt gymnasium val tror jag.
Så min fråga till er, är om någon kan tänka sig skicka ett gammalt arbete om detta? Fördjupning skall också göras och man får välja mellan: Kloning, genmanipulation, växt och djurförädling och fosterdiagnostik.
Om någon har något om detta så vore det väldigt schysst att skicka. Uppskattar verkligen all hjälp.
Omdöme Ej uppnått mål
Kommentar till eleven Ej lämnat in!
Det innebär i dagsläget att det finns risk att du kommer att sakna slutbetyg i biologi.
Det är lite sorgligt, när jag ligger på 165 poäng. Som sagt jag är inte den person som jobbar som fan, jag är nöjd med ett G. Men detta kan påverka mitt gymnasium val tror jag.
Så min fråga till er, är om någon kan tänka sig skicka ett gammalt arbete om detta? Fördjupning skall också göras och man får välja mellan: Kloning, genmanipulation, växt och djurförädling och fosterdiagnostik.
Om någon har något om detta så vore det väldigt schysst att skicka. Uppskattar verkligen all hjälp.