Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny dator, laptop eller stationär?

Postat av Madcomp den 7 Mars 2012, 18:28
23 kommentarer · 472 träffar
Hej, jag har tänkt köpa en ny dator och undrar vad som är mest värt - laptop eller stationär? Jag kan säga direkt att jag inte är kunnig när det gäller datorer.

Jag vet dock att stationära är mycket kraftfullare osv... Men laptops är smidiga.

Allt jag gör på datorn är att spela League of Legends, Minecraft, Starcraft II och Diablo III (när det kommer ut, ofc.), sen surfar jag bara runt, alltså, inte allt för krävande spel.

Jag är mer sugen på laptop eftersom då är det lättare att bära med sig mellan föräldrar (jag är ibland hos min mor och ibland hos far, dem är skilda) och jag lanar ofta. Sen är det alltid skönt att se film i sängen istället för att sitta på en stol framför stationär.

Jag undrar alltså, vad tycker ni på Fragbite? Vad hade ni köpt om ni var i min "situation"? :)

Tack på förhand.

EDIT; Jag kan max lägga ut 12 000kr på en dator, om det skulle göra någon skillnad.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..