Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hanna w mindfuckdrottning?

Postat av Powr den 5 Mars 2012, 23:08
22 kommentarer · 188 träffar
bara jag som tror att Bigbrother Hanna w har mindfuckat väldigt många?

Kom på det idag när jag kollade live, Visst den här dryga och dumma blondinen säger vad som helst och gör vad som helst och det får de andra deltagarna att ogilla henne, t.ex att hon säger att de är fattiga och fula o.s.v.

Nu på den senaste tiden så har hon faktiskt betet sig lite snällare och försökt lite att komma in i den här gruppen medans de andra verkligen ogillar henne, alla deltagarna och verkligen ALLA och snackat skit om henne när hon inte är i samma rum som de andra och när vi kollar på det så ser det faktiskt ut som mobbning, t.ex alla skrattar åt henne och kalla henne retar henne dumma saker och sånt där och jag tror att hon kommer tjäna ännu mer röster nu när hon har fått dem andra att snackat skit om henne, Om den här teorin stämmer så kommer hon väl snart säga att de andra håller på att mobba henne och då kommer hon gå riktigt långt!

men hon är inte lika bra som roddan på mindfuck

Mindfuckar hon?

90 personer har röstat

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..