Hej
Varje dag ser jag onödiga inlägg på facebook som inte jag har någon nytta av att veta som t.ex " Då drar man till gymmet efter flera timmars plugg" " Nu blir det duschen sen sängen, puss" Haha tycker inlägg som dessa är så sjukt onödiga och undrar varför folk skriver så?
Man bara tack för att du delar med dej av dina sjukt roliga stunder här i livet, och tack igen för att man får veta. Nu kan jag äntligen fortsätta leva mitt liv som den prins jag egentligen är!
Det är ju totalt oviktigt för folk att veta om de ska duscha eller inte, vem bryr sig lixom?
Menar inte att det är fel att göra en massa inlägg hela tiden då jag också gör det lite då o då , men undrar bara om någon har ett vettigt svar på _VARFÖR_ man lägger ut en massa sånna saker?
Tack på förhand!
Tack så hemskt mycket!
Edit: Är det så när du kör vanlig pcw utan EAC och allt så har jag faktiskt ingen aning.
Men som sagt så hade jag inte detta problem med min förra dator.
Jag sitter på 100/100 mbit bredband med en NETGEAR WNDR3700 som är en riktigt bra router som jag aldrig tidigare haft problem med.
Jag löste det ett tag med ett nytt modem, men det händer fortfarande ibland.
Konstigt så är det nog bara när jag spelar cs tillsammans med eac.
#7 Såg precis din tråd, hoppas någon kommer med en lösning som inte kräver pengar.