Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför är man hjärndöd vid uppvaknandet?

Postat av thetime den 5 Mars 2012, 19:09
16 kommentarer · 426 träffar
Hej. Jag antar att många fler känner igen sig i detta. Varje morgon när min klocka ringer tex, och jag ska snooza, så hittar jag verkligen inte knappen. Även fast jag har ställt in så att det stor "SNOOOZEE" med stora bokstäver mitt i displayen så kan jag inte hitta det, det känns som min hjärna läser något annat, sjukt skumt iallafall. det slutar med att jag typ måste stänga av hela mobilen för att få tyst på den där jävla signalen. Sen har jag en inställning så att jag måste räkna ut ett mattetal för att stänga av alarmet, och det spelar ingen roll hur lätt det är, det kan vara typ 4+3, jag kan ändå inte klara det.

Samma grej gäller när någon försöker få kontakt med en precis när man vaknat, även fast man är helt vid medvetandet så kan jag slänga ur mig de sjukaste svaren så jag inte ens fattar vad jag har sagt nån minut efter.

Som sagt så antar jag att det är såhär för fler. Vad tror ni det beror på? Är hjärnan kvar i någon dröm eller vafan e de frågan om? Har ni några roliga berättelser i samband med detta "tillståndet"?
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..