Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krockade med bilen

Postat av Dr Blåfågel den 1 Mars 2012, 18:52
11 kommentarer · 247 träffar
Tja, kompisen tog körkort igår och idag skulle vi åka med honom för första gången. Så, vi bestämde oss för att besöka McDonalds på Västerleden, Eskilstuna. Vi åkte på vägsträckan från Glömsta och på vägen bestämde jag mig för att köra ett litet prank så jag tog tag i ratten och svängde lite bara. Sen slog jag han på axeln och då körde han ner i diket.

När vi väl ligger där med bilen så börjar han lacka ur på mig och jag fattar fan inte varför. Det var ju han som svängde ner där och han är en sån där som ALDRIG kan säga ifrån. Då sa jag till honom att han måste lära sig att säga ifrån när han tycker att det räcker och då bad han mig att dra åt helvete. Garvade bara åt honom då för har aldrig sett han arg haha!! :D

Så min fråga är, hur fan ska jag få kompisen att lära sig att säga ifrån? Börjar bli tröttsamt och då han även krockade idag pga det...
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..