1
Sjuk 3 dagar = Routern helt cp
Postat av Låst Konto 123 543 den 29 Februari 2012, 21:19
3 kommentarer · 86 träffar
blev sjuk och frisk idag runt förmiddagen. Började spela en gather runt 19 vilket faila hårt då jag inte kom in på servern = 1h ban även om det var tekniskt fucking strul
Internet dör då och då som nu till exempel, går då in 192.168.1.1 och möts av meddelande
"wan ip eller DNS kan vara felinställd blabla kolla wan sladden" får damp såklart och går ner till farssans dator, drar upp en random hemsida och allt funkar. Går tillbaka till min dator och märker att där likaså funkar med
Är det Telia som mindfuckar mig eller, någon som vet om de har strul just nu? orkar seriöst inte detta just nu
tackar på förhand och ja jag har restartat routern och det kvarstår
Internet dör då och då som nu till exempel, går då in 192.168.1.1 och möts av meddelande
"wan ip eller DNS kan vara felinställd blabla kolla wan sladden" får damp såklart och går ner till farssans dator, drar upp en random hemsida och allt funkar. Går tillbaka till min dator och märker att där likaså funkar med
Är det Telia som mindfuckar mig eller, någon som vet om de har strul just nu? orkar seriöst inte detta just nu
tackar på förhand och ja jag har restartat routern och det kvarstår