Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjuk dröm i samband med feber

Postat av ppeterr den 29 Februari 2012, 20:42
11 kommentarer · 402 träffar
Har feber, och drömde rätt konstiga drömmar inatt, men det sjukaste var att jag typ var kvar i drömmen fastän att jag hade vaknat. Har glömt nästan varenda en dock. Kommer bara ihåg två stycken nu, vaknade kanske en gång varje halvtimma inatt :( however, Drömmen jag kommer ihåg mest såhär i efterhand är att en marshmallowfabrik skulle stängas ner, och att de skulle göra en miljon marshmallows och lägga i min säng. När jag vaknade så låg jag i marshmallows, var den konstigaste känslan jag haft på länge. Drömde också att jag spelade fotboll, sen typ ramlade jag och vaknade irl, och jag låg på gräset samtidigt som jag låg i min säng.. svårt o förklara hur det kändes, men det var rätt härligt på något sätt

Hade aldrig trott på det om det inte vore för att jag själv råkade ut för det... Men jag kan väl inte vara den enda som haft konstiga drömmar i samband med feber? Har ni också haft konstiga drömmar när ni haft feber? dela med er!
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..