Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

anti-age till ung hud?

Postat av andromeda.- den 28 Februari 2012, 20:37
30 kommentarer · 1 213 träffar
Vänder mig nog mest till alla tjejer där ute!

Jag är 17 år (_OCH TJEJ_) och i morse tog min foundation slut.

Det var den bästa foundation jag haft, perfekt färgnyans och lagom krämig osv, perfekt täckande - ja ni fattar när man hittat den där perfekta!

Så efter några timmars sökande på stan (eftersom dom har slutat sälja min foundation från NIVEA) så hittade jag äntligen en foundation i nästan samma färgnyans och som var halvtäckande, vilket får duga..

Men jag såg att på flaskan stod det "Ageless Elixir" från MaxFactor och jag frågade tanten i kassan och man fortfarande kunde använda den trots att jag har så pass ung hud. Hon trodde inte det skulle vara något problem.

Men nu till min fråga: Tror ni att det finns några "bi-effekter" av att använda sig utav Anti-Age när man fortfarande har ung hud?

Edit: Kan lägga till att den iaf. innehåller + SPF 15 vilket är bra!

Edit 2: Den innehåller inga ovanliga eller speciellt farliga ingredienser vad jag kunde hitta på hemsidan.

Moisturising skincare formula: Containing known skin
conditioning ingredients – Glycerine, Niacinamide,
N-acetyl Glucosamine.
Anti-Oxidant package: Comprising Vitamin E, Allantoin,
Panthenol, Green Tea. Anti-oxidants protect the skin
against free radical

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar