Tjena fragbite och alla haters till Justin.
Lyssna på denna låt
http://www.youtube.com/watch?v =a-JtuJUU-nE
Erkänn nu att han har blivit mycket bättre det senaste åren?
Mer och mer människor börja gilla bieber nu för att han utvecklats och igentligen har ni ju ingen anledning till att hata honom. Mest avundsjuka!
Tillsammans med Selena har fett med cash. Skänker bort pengar till och med. Var själv en hater för 2 år sen ungefär men nu så är det Justin all the way!
PEACE OUT!
OnT: Tycker han var bättre med sin lilla tjejröst, blev alltid tänd på det hihi :'=)
ToBeSerious: Han låter mycket bättre nu, även om inte jag tyckte om låten. Men eftersom grovare och lite mer seriös irl så lär det gå bättre för JB nu än vad det gjorde innan, eller inte. Vem vet. GL
Skrivet med min Android-mobil
Men jag kan inte säga att jag gillar honom men det är mkt bättre än förut. Folk måste ju göra den här slags musiken nu förtiden för att tjäna pengar.. Med först ett intro med en clean röst och sedan kommer en b-rappare och rappar om att det är fest ikväll...
#18 +1
Har aldrig haft något emot honom låter honom göra sin grej.
ONT: han har blivit bättre.
Anledningen till att jag hatar honom. Kan citera top-comment.
"This is retarded rob dyrdeck switch laser flips a 5 stair and nobody cares. Justin bieber does a 180 of like a 3 foot drop and they go crazy like he did a 900 quadruple flip
lardass1234567890 20 hours ago "
Sedan tycker jag det är lite överdrivet att släppa en självbiografi när man är 17 år, och läste även häromdan att han ska släppa sin andra självbiograf om ett tag redan.
Det är bara löjligt då han är så pass ung.
av...
Rambo
Neo
Chuck Norris
etc.
#34 Inte jag, jag körde Dr Bombay. Han är awesome! I'm a taxi driver.
Så nog värt att läsa om man diggar honom.
sry, skivbolaget vill bara dra in mer pengar
Inte alla impoviserar detta?
http://www.youtube.com/watch?v =XBVXPYTzczU
Detta reflekteras såklart i min musiksmak eftersom att jag nästan bara lyssnar på olika variante av rock och blues.
Jag ogillar honom, såväl som alla andra artister, på grund av att de aldrig kan hålla sig inom sitt egna yrke. De exploaterar sina fans med mängder av olika sorters merchandise med allt från sprit till kläder, parfym till böcker och filmer till pennfodral. Det känns väldigt löjligt med tanke på att majoriteten av alla dessa artister knappt kan spela ett ackord på gitarr.
Jag skriver inte detta på grund av avundsjuka. Jag tror inte att någon skriver elaka kommentarer på grund av avundsjuka. Jag älskar folk som johnny depp, martin scorsese och keith richards. De har också väldigt mycket pengar.
Jag ber om ursäkt för eventuella stav-och grammatiska fel
Skrivet med min iPhone
Klassiskt tråkdunk i bakgrunden (samma i all jävla skit som spelas på radion)
Dålig text
Han har visat att han kan rappa bra, så jag förstår inte varför han ska fortsätta göra massa bögiga mainstream skitlåtar autotunade into oblivion. Hade han gjort låtar lite mer som den där så hade jag nog faktiskt kanske kunnat lyssna lite på honom, även om hiphop inte är min favoritgenre. Musiken han gör nu kan ju fan bara 14åriga tjejer tycka om, det är bedrövligt rent ut sagt.
Men men, man vet aldrig. Kanske kommer han nån gång i framtiden bestämma sig för att han har tillräckligt med pengar och istället kan göra lite "riktig" musik som inte bara tilltalar MTV-målgruppen. =)
Man vill ju helst läsa en självbiografi om en relativt välkänd och respekterad person som ändå är runt 40-60 år och inte en 17 årings självbiografi även om han har upplevt betydligt mer saker än en person som inte är (i detta fall) en kändis. Han har varit i rampljuset i, vad är det, 3-5 år?
han lever väldigt mycket på sin image.
Många av dagens artister är bara pajaser i min mening och skriver sina låter med syfte för att Anna 14 år ska kunna dansa runt i sitt rum medans hon sminkar sig medans artisten sitter och kammar in pengarna. Hade ni inte mycket hellre velat lyssnat på en låt där artisten har ett budskap med sina texter, något man lär sig av eller en intressant story bakom sig?
Visst skitmusik kan väl vara härligt att kunna gunga med i någon gång ibland men lyssnar man bara på det så fan....
http://www.youtube.com/watch?v =tbEniex3n_A&feature=related