Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PALMEMORDET 26 år sedan

Postat av thetime den 28 Februari 2012, 10:17
37 kommentarer · 457 träffar
Idag, 28 februari, är det 26 år sedan vår föredetta statsminister Olof Palme blev skjuten i korsningen sveavägen/tunnelgatan. Ett mord som inte är löst ännu, vilket jag tycker är helt sjukt. Här tycker jag det är ett praktexempel på brott som har en självklar gärningsman, men som ändå aldrig fick fälldes. Mördaren var, med all sannorlikhet, även fast många tvivlar, Christer Pettersson.

jag vet att det finns en del som är intresserade kring sånt här, som jag. Jag har läst ganska många böcker, läst artiklar, sett dokumentärer, kollat konspirationsteorier osv osv. Jag har helt enkelt blivit säker på att Pettersson sköt Palme.

syftet med denna tråd är att diskutera kring mordet helt enkelt, såhär 26 år efter. Vem sköt Palme? Var det Christer, ja/nej varför/varför inte? Tror du att mordet någon gång kommer att lösas?

Chrille P?

63 personer har röstat
Föregående tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..