Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min första date

Postat av ensamstark den 25 Februari 2012, 22:14
16 kommentarer · 281 träffar
Tänkte berätta om min första date, och imo var den faktiskt rätt lyckad. Skulle vilja höra om er Fragbitares dater också, så kan vi kanske utbyta diverse tips och dyl.

Allt började med att jag var ute en kväll, det var med en tjej som jag bjudit på date. Vi inledde med att dela på en flaska vitt vin, åt en bouillabaisse. Vi drack även en liten drink, dock bestämde vi oss för att hoppa desserten.

Efter det sa hon något i stil med: "Jag vill ha dig", jag sa då "Det är bara att ta mig". Det slutade med att vi hamnade hemma hos henne, jag låg där helt lycklig och bakbunden i sängen. Hon sa: "Nu tar jag dig till himlen, ska bara ner och hämta en och annan sak i källaren".

Efter det så gick veckorna rätt så fort, jag fick rätt mycket gjort. Men ändå kände jag mig av någon anledning rätt äcklig - jag hade ju faktiskt jobbat från morgon till kväll. Jag längtade som fan till kommande helg, då jag skulle få komma hem till henne igen.

Berätta gärna om er första date!
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..