Problemet är detta: vi har en flaska med 2 vätskor. De löser Sig inte med varandra . Den ena vätskan är genomskinlig och den andra gul. Den gula är neutral medans den genomskinliga har ph värde 1. Ingen är brännbar! Någon som har gjort labben eller har en aning om vad det är I flaskan?
Min balans är rätt bra faktiskt, aldrig haft problem med att åka snowboard eller skateboard.
Fattar dock inte varför du ska komma och kommentera här om att jag är mainstream p12 vilket jag ej är, onödig kommentar om jag får säga det själv.
Om du nu vet något om longboards kan du väll skriva det istället?
Själv åkt skateboard i 9 år, ser inte en anledning till att man skulle byta ner sig, vill man åka fort så sätt på ett par härligare kullager och skruva upp kingpinen.
Fort går att åka på skateboard, påstod inget annat. 100km/h är hämtat ur luften.
Är själv inte duktig nog för att åka 100km/h på en longboard, men åker garanterat fortare än vad du kan göra när du åker "fort" på en skateboard. Fort på en skateboard är säkert fort, jämfört med en pensionär med rullator. Så faktum kvarstår att din logik faller, vill man åka fort så räcker det inte med en skateboard.
Tycker det är onödigt av dig att ta såna otroligt dåliga argument och visa dålig attityd mot honom.
Själv åkte jag skateboard bara 2 år för 3 år sen och började nyligen med longboard och själv är jag inte så bra men övning ger väl av sig till det bästa. Så klaga på mig istället isf.
OT: Tycker du ska åka till en longboard affär och testa brädorna om du har nära till det. Annars gör som jag köpte en bräda för över 2000 och du har iaf en bra. Du gör som du vill dok! Lycka till med det! :)
Den där brädan kommer du tröttna på ganska snabbt. Billigt skräp!
Symmetrisk eller tail (pintail, kicktail)?
Flexig eller styv?
Bred eller smal?
Long eller kort?
Top mount eller drop through?
Låg eller hög?
Något speciellt trä du vill ha den i? Bambu, lönn?
Vad ska du köra? Cruising? Carving? Downhill? Sliding? Freeride?
Vill inte ha för mjuk.. lite "medium" hade varit najs!
Inte för bred, och ej för smal, mitt i mellan: D
90-100 lång !
top mount eller drop through fattade jag mig ej på.. men ta det bästa för backar/glida: )
höjd- mitt i mellan
Materiel har jag ingen aning, nått hållbart !:D
Ska köra downhill/crusing sen kanske leka lite oså!:D
#22 Frågade jag om det var det eller inte? tard
Kolla på märken som:
Kahalani
B RD
Stoneboards
One Beer Boards
Earthwing
Rayne
Landyac htz
Roger Bros
Loaded
Comet
Airflow
Bust in Boards
Fibretec
G&S
När det kommer till truckar:
Randal
Paris
Sabre
Be ar
Crail
Holey
Gunmetal
Och slutligen hjul:
Abec 11
Landyachtz
Orangatang
Nersh
Seismic
Divine
Glömde nästan, http://www.longboard.nu/longbo ard_phpBB3/index.php
Där finns kunnigt folk som kan hjälpa dig :)
Sry för stavfel särskrivningar osv, vaknade nu och ligger i min säng med min mobil.
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil