Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Väldigt obehagligt

Postat av Magnum6 den 19 Februari 2012, 16:51
5 kommentarer · 212 träffar
Ska berätta ganska kortfattat vad jag varit med om i helg, kan finnas stavfel.

Jag och min polare hade bestämt oss att ta några bärs på en krog nära här vart jag bor. Staden i sig är inte så jättestor och oftast brukar det vara jättetrevligt folk i baren.

Jag och min polare hade svept i oss några öl, och pratat med några brudar då jag känner att någon tar på mina axlar, jag vänder mig om och ser någon helt okänd man stirra på mig.

"Ursäkta?", sa jag lite frågande till mannen som kollade på mig.
"Du har tagit min plats, jag har suttit där tidigare idag, flytta på dig." Sa mannen.

Blev helt häpen, varför ska jag flytta på mig? Jag har suttit här sen jag kom till baren. Berättade det till mannen som var mycket berusad. Han verkade vara nöjd med mitt svar, men sen efter en minut får jag en glasflaska i huvudet, jag ramlar på golvet och ser att det var mannen igen.

Jag ställer mig upp och kollar på han, sen tar jag en whiskeyflaska som ligger på bordet och drämmer allt vad jag kan den rakt i ansiktet på gubben, han ramlar gråtandes ner på golvet. En av hans polare (tydligen) såg det och rusade för att hjälpa han, han slog ett slag mot mitt ansikte men jag duckade undan och slog fem hårda knytnävsslag rakt i fejjan på han så han förmodligen knäckte näsan.

Mitt i bråket så öppnas ytterdörren och in kliver en gammal tant, kring 86 års åldern och ropar, "Vad fan gör ni pojkar?" och tar en glasflaska och slår allt vad hon kan i huvudet på bartendern, sen tar hon en av sina rullstolar och slänger den på bordet brevid mig och träffar minst 10 pers med den så dom däckar.

Blev såklart sur, varför bråkar hon? Så gick emot henne, men då började hon summona rullstolar i rasande fart och jag var tvungen o ducka som fan.
"Nä nu fan får det vara slut!" tänkte jag och tog mina anabola steroider som jag brukar ha i jackfickan, har en 5000mg spruta och några burkar piller, tröck sprutan rakt i halspulsådern och hällde i mig alla piller (2 burkar) och fick genast steroidkicken som vi bodybuilders kallar det.

Sprang mot henne och tog fast henne i stringen och svingade ut henne på gatan, där däckade hon, sen slängde jag alla rullstolar ut. Då tänkte jag att allt var slut, men mannen som slog mig med glasflaskan vaknade och slog mig på pungen, då slog jag ut hans tänder med högra knytnäven och slängde ut han också.

Sen kom polisen och tacklade ner mig, men jag slängde iväg varenda en och buntande fast dom i deras pikétbil, sen körde jag bilen över ett stup som är ca 500m djupt, såg polisbilen sprängas i avgrunden.

nu kom jag hem och undrar om det var snällt gjort ? vad skulle ni ha gjort

rösta i pollen.

Vad skulle DU ha gjort?

2 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..